Hallo, welkom op mijn blog. Hier kun je zien wat ik zoal maak met mijn hobby's: Scrapbooking, Art Journaling, Stempelen, Kaarten maken, Mixed Media, etc, etc. Kijk rond, klik op foto's en laat gerust een berichtje achter. Ik lees ze graag!

woensdag 14 juni 2017

Mixed Media Play-date #3.

Duhh, ik loop echt achter met posten!!!
Ik heb hier nog steeds mijn pagina's van de derde Mixed Media Play-date, onder leiding van Astrid (Assicrafts), bij De Scrapheap nog niet laten zien! Zo, bij deze!


Alle drie de bladzijden zijn gemaakt met Dina Wakley verf, masks en stempels en Dylussions inkt. 
Bladzijde 2 en 3 zijn gemaakt met een Donna Downey stencil. 
Het woord fly is een stempel van Stampotique.

Het was een hele leuke play-date! Het is een workshop maar je kunt er ook veel van jezelf in kwijt, zodat het toch iets eigens wordt. Ik ben in ieder geval heel blij met deze pagina's in mijn journal!!!
De vierde Play-date is inmiddels ook al geweest! Die plaats ik morgen!

Nog een hartelijk welkom voor mijn nieuwe volgers! Ik ben erg blij met jullie!
Bedankt weer voor het kijken!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Xoxo.

2 opmerkingen:

  1. Wow...wat een super gave pagina's, Maja. Mooi van kleur en techniek!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Those are fantastic pages - Your style is just brilliant!
    oxo Susi

    BeantwoordenVerwijderen