Hallo, welkom op mijn blog. Hier kun je zien wat ik zoal maak met mijn hobby's: Scrapbooking, Art Journaling, Stempelen, Kaarten maken, Mixed Media, etc, etc. Kijk rond, klik op foto's en laat gerust een berichtje achter. Ik lees ze graag!

donderdag 15 juni 2017

Mixed Media Play-date #4

Zoals gisteren beloofd, de resultaten van de vierde Mixed Media Play-date bij De Scrapheap.
Deze keer onder leiding van Franca! 
Op de eerste is de achtergrond gemaakt met olie pastel krijtjes, acrylverf en de gelliplate! Franca had nog een paar stempelafdrukjes op tissuepapier van de Hipsters Van Tim Holtz, die ik mocht gebruiken. Ik vind ze zo grappig! Het brilletje komt uit een tijdschrift.
Op deze pagina is washitape geplakt die we zelf gemaakt hebben met afplaktape van de bouwmarkt, acrylverf en de gelliplate! Erg leuk om te doen! De sterrenstempels zijn van Carabelle Studio
 
Dan nog een art journalpagina die ik al een tijdje geleden heb gemaakt bij Carla op de donderdagmiddag, onder leiding van Grethe.. Het idee was om figuren te maken met een stencil en een kleurenverloop met inkt op een zwarte achtergrond. Later heb ik alles omlijnd. Het figuur kwam daardoor meer naar voren en is het kleurverloop ook beter te zien. Hoewel ik van more is more hou, vind ik dat er verder niets bij hoeft! Hij is mooi zo!

Zo, dat was het weer! Morgen laat ik mijn nieuwste projectje zien! Tot dan!!!

Bedankt voor het kijken!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Xoxo.

4 opmerkingen:

  1. All three pages are AMAZING, I am in love with the first one!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijke pages! Jammer dat ik zo vaak op zaterdag andere verplichtingen heb, maar ga na de zomervakantie misschien eens helemaal buiten m'n comfortzone en probeer een van de playdates mee te doen... Ben er volgende week zaterdag in ieder geval... Hoop jij ook? Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen