Hallo, welkom op mijn blog. Hier kun je zien wat ik zoal maak met mijn hobby's: Scrapbooking, Art Journaling, Stempelen, Kaarten maken, Mixed Media, etc, etc. Kijk rond, klik op foto's en laat gerust een berichtje achter. Ik lees ze graag!

donderdag 21 december 2017

Flowers.

Hallo, vandaag nog een pagina uit mijn journal! De zwarte achtergrond met bloemen van modeleerpasta had ik een hele tijd geleden al eens gemaakt, op de donderdagmiddag bij De Scrapheap. Verder had ik nog geen idee wat ik er mee wilde doen. Totdat Gerrina vorige maand (ook op de donderdagmiddag) een miniworkshop kwam geven met stempelen en embossingpoeders. Ik vond dat het wel op de zwarte achtergrond kon. De bloemen heb ik gekleurd met distressoxides en wat omlijnd met een witte sharpie. Nog een paar witte spetters en klaar!

Deze pagina zend ik in naar:
Craft Stamper Magazine: Take It Make It Challenge December.

Bedankt voor het kijken!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Xoxo.

8 opmerkingen:

  1. That is stunning - gorgeous! Happy Holidays !
    oxo Susi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wonderful this stunning, fantastic!
    Greetings Elke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie combi van materiaal en structuur. Echt een prachtige pagina, Maja!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind 'm nog steeds prachtig! En in het eggie zoveel mooier dan op de foto... Fijn weekend, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. This looks fab ... great texture. Thank you for playing along with the Craft Stamper challenge xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie pagina! Dank dat je mee doet met de Craft Stamper Challenge :) xo Cheetarah

    BeantwoordenVerwijderen
  7. A fabulous project and wonderful effects with the different techniques and textures.
    Thank you for joining in with our December challenge "Anything Mixed Media Goes" at Creative Artiste Mixed Media Happy New Year and good luck x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Your blog was absolutely fantastic!
    Great deal of great information & this can be useful some or maybe the other way.
    Keep updating your blog,anticipating to get more detailed contents.
    หนังฝรั่ง

    BeantwoordenVerwijderen